Untitled 1 Untitled 1
خدمات و زمینه های فعالیت
مرکز کسب و کار ایران

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

سرمایه گذاری،صنعت ، فناوری

مدیریت ، منابع انسانی ،
 کار آفرینی

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی

صفحۀ اختصاصی اعضاء

پیشنهادات ویژۀ تجاری
و سرمایه گذاری
اخبار و رویداد ها
خانه / مرکز کسب و کار ایران / بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

در این بخش که به عنوان یکی از عمده ترین بخشهای خدماتی و پولی در به عنوان موتور محرک بخش حقیقی اقتصاد ( کشاورزی ، صنعت ، معدن ، انرژی و…..) محسوب شده و موارد زیر در بر می گیرد ، که عبارتند از:
بازرگانی ، گردشگری، هتل و رستورانداری، جذب و سرمایه گذاری در بخش توریسم فرهنگی و زیارتی، علمی و آموزشی ، درمانی ، تفریحی و حمل و نقل دریائی ، هوایی و زمینی ، ریلی و جاده ای و…..
نتیجۀ کلیۀ فعالیتهای در بخش حقیقی ، اعم از تولید کالاهای صنعتی ،معدنی،کشاورزی،خدمات فنی و مهندسی و…..در بخش بازرگانی متبلور می شود.
برای گسترش کسب و کار ، آمار و اطلاعات بازرگانی هر کشور ، در هر منطقه حائز اهمیت بسزائی دارد .
در این مرکز به روزترین آمار و اطلاعات بازرگانی اعم از واردات و صادرات ، قوانین تجاری،گمرکی،امکانات حمل و نقل دریائی، جاده ای، هوائی ، برای اعضاء و کاربران مرکز کسب و کار ایران قابل دسترسی خواهد بود.
علاوه بر ظرفیت تجاری و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف با توجه به گستردگی جغرافیائی و اقلیمی و نیز تنوع آب و هوائی و اختلاف چهل درجه ای گرما و سرما در تمامی فصول ( کشور چهار فصل در تمام طول سال ) وبا عنایت به تاریخ و فرهنگ غنی واسلامی وآثار باستانی ، ایران را به عنوان یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در جهان در آورده است .
گستردگی جغرافیائی و مرکزیت جادۀ ابریشم ، چه از جهت شرق به غرب و شمال به جنوب و عدم دسترسی اکثریت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز به دریای آزاد و اقیانوسها ، و کوتاه و امن بودن مسیرهای تجاری ، ایران را به عنوان مرکز اتصال تجاری غرب و شرق قرار داده است .لذا ظرفیتهای بالقوه و بالفعل دریائی ، زمینی و هوائی و اطلاعات استفاده از این توان حمل و نقل برای گسترش تجارت جهانی ، برای متقاضیان و کاربران و اعضاء مرکز کسب و کار ایران با اهمیت می باشد.
لازم به ذکر است، در این مرکز کوشش می شود با ارائۀ مشورتها و راهنمائیهای کاربردی در زمینه های ، بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل و… به اعضاء شرکتها و موسسات داخلی و خارجی و متقاضیان مرکز کسب و کار ایران با بهره گیری و استفاده از دانش اساتید دانشگاهی و تجربیات مشاورین و صاحبنظران خبرۀ همکار و مرتبط با مرکز کسب و کار ایران خدمتی انجام گیرد.

همچنین ببینید

ارزش بیت کوین در 10 سال آتی چقدر خواهد بود؟ آیا ارزش این ارز دیجیتالی پر طرفدار همچنان روند سعود خود را طی خواهد کرد؟

ارزش بیت کوین در 10 سال آتی چقدر خواهد بود؟ آیا ارزش این ارز دیجیتالی …

یک دیدگاه

  1. Comment Test

    I care. So, what do you think of her, Han? Don’t underestimate the Force. I don’t know what you’re talking about. I am a member of the Imperial Senate on a diplomatic mission.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *