Untitled 1 Untitled 1
خدمات و زمینه های فعالیت
مرکز کسب و کار ایران

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

سرمایه گذاری،صنعت ، فناوری

مدیریت ، منابع انسانی ،
 کار آفرینی

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی

صفحۀ اختصاصی اعضاء

پیشنهادات ویژۀ تجاری
و سرمایه گذاری
اخبار و رویداد ها

خدمات

خدماتی که ارائه می نمائیم :

حوزه های اصلی فعالیت مرکز کسب و کار ایران  :
1- پولی ، بانکی ، بیمه
2- بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل
3-  سرمایه گذاری،صنعت ، فن آوری
4- مدیریت ، منابع انسانی ، کار آفرینی
5- علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری
6-مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی
7- صفحۀ اختصاصی اعضاء

تلاش و کوشش درارائه و عرضۀ بهینۀ آخرین و بروزترین و دقیق ترین اطلاعات فن آوری و پردازش شده با توجه و براساس نیازها و مقتضیات متقاضیان و کاربران درزمینه های اشتغال و کار آفرینی بالاخص برای نیروهای فعال و آماده به کار جهت افزایش تولید با عنایت به دارا بودن ظرفیتهای اقتصادی کشور و رونق کسب و کار و افزایش بهره وری در زمینه ها و بخشهای مختلف اقتصادی کشور در تعاملات بازرگانی ، تجاری ، پولی، بانکی ، بیمه، صنعتی و معدنی، انرژی و………….. به صورت دوجانبه و چند جانبه و بین المللی انجام گیرد .
ارائۀ مشاورۀ خدمات پولی و بانکی ،مالی، مالیاتی ، بیمه ای و……..
انجام خدمات مهندسی معکوس برای به تصویر کشیدن و شفاف سازی وضعیت موجود و بر طرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و به سود آوری رساندن و افزایش بهره وری در آمدی واحدهای مختلف خدماتی و تجاری و صنعتی و کشاورزی و…….
به منظور استفادۀ بیشتر شرکتهای داخلی و خارجی از تجربه و دانش و تخصص افراد و موسساتی که به عضویت مرکز کسب و کار ایران در می آیند ، بر حسب سطوح عضویت آنان( آبی ، نقره ای ، طلایی) فضائی برای معرفی آنان در اختیار قرار داده می شود تا به صورت مناسب امکان بر قراری ارتباط و همکاری فراهم شود .
در این پایگاه اطلاعاتی و کاربردی کسب و کار در ایران سعی و کوشش بر این است که به روز ترین اخبار، اطلاعات و رویدادهای کسب و کار در ایران به اطلاع اعضاء و کاربران رسانیده شود .
با توجه به زیر بنا بودن تحقیقات و اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها  و مقالات و کتب علمی، پژوهشی و فن آوری ، در سطح ایران و جهان ، این پایگاه امکانات دسترسی هوشمند و سریع به تعداد زیادی از پایگاهها و مراکز اصلی و مهم و معتبر علمی و دانشگاهی جهان را برای استفاده اعضاء و کار بران مهیا نموده است .
لازم به ذکر است پایگاههای قابل دسترسی فوق الاشاره ، شامل طیف وسیعی از رشته های مختلف و مورد نیاز در زمینه های :
علوم محض و پایه ای از جمله ، ریاضی ، فیزیک ،زیست شناسی ، شیمی  و اقتصادی ، پولی و بانکی، بیمه ، مالی و مالیاتی ، ، مهندسی ، صنعت و معدن ، خودرو سازی ، استانداردهای بین المللی ،  معدن ، ساختمان و شهر سازی  ، جغرافیای اقتصادی و انسانی ، مدیریت منابع آب و بهینه سازی مصرف ،کشاورزی ،انرژی، حمل و نقل،  صنعت خودرو ، پزشکی و داروسازی، نفت و پتروشیمی شامل صنایع بالا دستی و پائین دستی ، محیط زیست ، تحقیقات و توسعۀ پایدار ، مدیریت و منابع انسانی ، مدیریت استراتژیک ، اقتصاد مدیریت ، مدیریت کسب و کار ، تجاری سازی تحقیقات و نوآوری ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت بازاریابی ، مدیریت ذخایر ، مدیریت منابع ، مدیریت ریسک ، مدیریت دانش ،مهندسی معکوس ، تحقیق در عملیات  ، اشتغال و کار آفرینی ، بازرگانی ، گردشگری ، توریسم درمانی ،علوم دریائی و کشتیرانی ، علوم ذخایر دریائی ، فن آوریهای نوین و نانو تکنولوژی ، بیو تکنولوژی ، متالورژی و……. و مطالب بین رشته ای .
مرکز کسب و کار ایران با هدف ارائه خدمات مشاورۀ مالی ، پولی، بانکی ، بیمه ،صنعتی و معدنی،بازرگانی وفن آوری  و مشاوره جهت انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه طرح توجیهی مطابق با چارچوب و ضوابط بانکی کشور و ادامه کار تا مرحله  تامین مالی پروژه ها از سیستم بانکی کشور تاسیس گردید. این مرکز با استفاده از متخصصین در زمینه انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه طرح توجیهی شامل کارشناسان فنی در علوم مختلف و کارشناسان مالی، اقتصادی و نرم افزاری مفتخر است تا در امور سرمایه گذاری بانکی با گرایش تخصصی صنعت و معدن انرژی، نفت و مشتقات ، صنعت شاخه فلزات و معادن، کشاورزی و صنایع تبدیلی و بسته بندی، خدمات ، ساختمان ، مسکن و شهر سازی،حمل و نقل ، گردشگری و….آمادۀ ارائۀ خدمات موثر باشد .
همچنین مرکز کسب و کار ایران با پشتوانه تیم تخصصی خود علاوه بر تهیه طرح توجیهی خدمات زیر را نیز ارائه می نماید:
طراحی و تدوین مدل کسب و کار مناسب شرکت های دانش بنیان
امکان تامین مالی و معرفی سرمایه گذار جهت تجاری سازی طرح های دانش بنیان در مراحل اولیه
تهیه و مشاوره جهت طرح جامع فعالیت های پولی، مالی و بانکی، صنعتی،اقتصادی ( Business Plan )
انجام پروژه های مدیریت ساخت (MC) و مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC)
مشاوره صنعتی و طراحی و انتخاب خط تولید مناسب و تهیه و تنظیم Road Map و C.P.M
مشاوره سرمایه گذاری و ارائه ایده های سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالا
خدمات اطلاع رسانی و مشاوره کارآفرینی بالاخص اشتغال جوانان  .
کوشش در ارائۀ اطلاعات بروز برای فعالیت ها و خدمات بر شمرده شده .
یکی از خدمات متمایز مرکز کسب و کار ایران ، ارائۀ مشورت ها و در اختیار گذاردن اطلاعات فنی ، حرفه ای، حقوقی و مالی برای روابط اقتصصادی و صنعتی،مالی، بانکی، بصورت دو جانبه و چند جانبه و بین المللی برای اخذ نمایندگی های تجاری و صنعتی  و تأسیس شرکتهای مشترک و فعالیتهای بین المللی و در اختیار گذاردن دفاتر فعالیت در دیگر کشورها می باشد . در این راستا از ظرفیت اساتید و صاحب نظران در زمینه های مالی، پولی، بانکی ، حقوقی و….. استفاده می گردد.
ضمناً با در اختیار گذاردن دفاتر و نمایندگی برای فعالیت در داخل و خارج ، زمینۀ همکاری علاقمندان به روابط تجاری و اقتصادی در چار چوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کند.

همچنین ببینید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید تصور دنیای بدون اندروید کار چندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *