Untitled 1 Untitled 1
خدمات و زمینه های فعالیت
مرکز کسب و کار ایران

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

سرمایه گذاری،صنعت ، فناوری

مدیریت ، منابع انسانی ،
 کار آفرینی

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی

صفحۀ اختصاصی اعضاء

پیشنهادات ویژۀ تجاری
و سرمایه گذاری
اخبار و رویداد ها
خانه / خبرهای تصویری / دربارۀ ما

دربارۀ ما

مرکز کسب و کار ایران ماد (   MAAD IRAN BUSINESS HUB ) تلاش دارد تا با در نظر داشتن ظرفیتهای قابل توجه  اقتصادی ، صنعتی، معدنی کشور، فرصتهای مغتنم پیش رو را طبقه بندی و ارزیابی و آماده سازی برای استفادۀ جوانان و نیروهای فعال و کمک به تولید و اشتغال نماید. و در راه رفع موانع تولیدی و کار آفرینی و تجاری سازی ، نقش مؤثری را در اقتصاد ایفا نماید.
برای تحقق آنچه برشمردیم و برای بقاء در دنیای آکنده از تأثیر تکنولوژی های نوظهور، ناگزیر از بازآموزی و توسعه سرمایه های انسانی براساس استانداردهای جهانی و به روزرسانی ایده ها خواهیم بود. تا باشد که به یاری خداوند منان و تلاش خستگی ناپذیر خدمتگزاران ، مدیران و اعضاء مرکز کسب و کار ایران، ضمن کشف فرصت ها و آینده -اندیشی و با تلاش برای به فعلیت رساندن توان بخش خصوصی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی در جهت توسعه شاخص های علمی، اقتصادی، صنعتی و معدنی،کشاورزی و…. کشور، ارتقاء جایگاه فناوری ایران در منطقه و در سطح بین الملل و اقتصاد جهانی ، افزایش بهره وری و ضریب توسعه ملی، ایفاگر نقشی مؤثر باشیم.

مرکز کسب و کار  ایران ماد ، از برآیند دانش و تجربه سالیان و با همکاری اساتید و صاحب نظران برجستۀ و با در نظر گرفتن توانمندیهای جوانان مستعد و نیروهای فعال و با توجه مقتضیات ملی و منطقه ای و رعایت استانداردهای بین المللی، برای تحقق سند چشمانداز توسعه، و برنامه های توسعۀ اقتصادی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران بالاخص برنامۀ ششم توسعه آماده مشارکت می باشد. با این امید که ایران آباد، در جایگاه برتر اقتصادی، علمی و فناوری منطقه قرار گرفته و به عنوان سرزمینی امن، مستقل و مقتدر، از روابطی گستردۀ توانمند، مبتنی بر منافع ملی، اصول حکمت، عزت و مصلحت در تعامل با جهان، برخوردار باشد.
مرکز کسب و کار ایران ماد ، با هدف ارائه خدمات مشاورۀ مالی ، پولی، بانکی ، بیمه ،صنعتی و معدنی،بازرگانی وفن آوری  و مشاوره جهت انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه طرح توجیهی مطابق با چارچوب و ضوابط بانکی کشور و ادامه کار تا مرحله  تامین مالی پروژه ها از سیستم بانکی کشور تاسیس گردید. این مرکز با استفاده از متخصصین در زمینه انجام مطالعات امکان سنجی و تهیه طرح توجیهی شامل کارشناسان فنی در علوم مختلف و کارشناسان مالی، اقتصادی و نرم افزاری مفتخر است تا در امور سرمایه گذاری بانکی با گرایش تخصصی صنعت و معدن انرژی، نفت و مشتقات ، صنعت شاخه فلزات و معادن، کشاورزی و صنایع تبدیلی و بسته بندی، خدمات ، ساختمان ، مسکن و شهر سازی،حمل و نقل ، گردشگری و….آمادۀ ارائۀ خدمات موثر باشد .
همچنین مرکز کسب و کار ایران با پشتوانه تیم تخصصی خود علاوه بر تهیه طرح توجیهی خدمات زیر را نیز ارائه می نماید:
طراحی و تدوین مدل کسب و کار مناسب شرکت های دانش بنیان
امکان تامین مالی و معرفی سرمایه گذار جهت تجاری سازی طرح های دانش بنیان در مراحل اولیه
تهیه و مشاوره جهت طرح جامع فعالیت های پولی، مالی و بانکی، صنعتی،اقتصادی ( Business Plan )
انجام پروژه های مدیریت ساخت (MC) و مهندسی، تدارک ،تأمین و ساخت (EPC)
مشاوره صنعتی و طراحی و انتخاب خط تولید مناسب و تهیه و تنظیم Road Map و C.P.M
مشاوره سرمایه گذاری و ارائه ایده های سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالا
خدمات اطلاع رسانی و مشاوره کارآفرینی بالاخص اشتغال جوانان  .
کوشش در ارائۀ اطلاعات بروز برای فعالیت ها و خدمات بر شمرده شده .

همچنین ببینید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید تصور دنیای بدون اندروید کار چندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *