Untitled 1 Untitled 1
خدمات و زمینه های فعالیت
مرکز کسب و کار ایران

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

سرمایه گذاری،صنعت ، فناوری

مدیریت ، منابع انسانی ،
 کار آفرینی

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی

صفحۀ اختصاصی اعضاء

پیشنهادات ویژۀ تجاری
و سرمایه گذاری
اخبار و رویداد ها
خانه / مرکز کسب و کار ایران / علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

توان و توسعۀ علمی هر کشور، نقش عمده ای در توسعۀ ملی آن دارد. لذا توجه و استفاده از توان علمی ، تحقیقاتی و توسعه و نوآوری کشور و در اختیار داشتن آمار و اطلاعات و مقالات و نتایج تحقیقات در داخل و خارج برای ارتقاء توان هر دو بخش حقیقی و پولی کشور از اهمیت به سزائی بر خوردار است . در این راستا در روند استفاده از علوم و تحقیقات ، چه بنیادی و چه نظری برای کاربردی نمودن و بهره برداری از دستا وردهای به دست آمده در راستای توسعۀ پایدار ، نیاز به برنامه ریزی ،ترسیم نقشۀ راه ، جدول عملیاتی ( Flowchart ) ، فراهم آوردن توجیه اقتصادی و هزینه سنجی و درآمد سازی بالاخص در علوم و تحقیقات نوین و نوآوری در صنایع و بخشهای حقیقی اقتصاد ، لازم است چاره اندیشی شود .
تجربۀ صنعتی شدن و توسعۀ کشورهای پیشرفته و پیشرفتۀ جدید صنعتی ، بالاخص در جنوب شرقی آسیا نشان گر این حقیقت است که استفاده از مدیریت خردمندانۀ علوم (  Knowledge Management ) از پیشرفتهای علمی و تحقیقاتی و نوآوری در آنها در راستای توسعۀ پایدار با بهره گیری از تحقیقات نظری و بنیادی ، راه کارهای عملی و اجرائی در جهت کار آفرینی و اشتغال و تولید و افزایش حضور  قوی در بازارها و صحنه های بین المللی را فراهم آورده اند.
با استفاده از دانش و ذخایر علمی انجام شده در سطوح داخلی و بین المللی و مدیریت و ارائه و استفاده از آن برای رشد و توسعۀ پایدار اقتصادی واجتماعی کشور زمینه برای بهره گیری متقاضیان و نیروی فعال ارزندۀ کشور فراهم خواهد شد .
یکی از خدمات شاخص ارائه شونده ، انجام مهندسی معکوس واحدهای خرد و کلان در بخشهای حقیقی از جمله  اقتصادی ، صنعتی و معدنی،کشاورزی و بخشهای خدماتی و پولی و…. می باشد که این امر منجر به شناسائی مشکلات ، موانع ، نقاط ضعف و تشخیص نقاط قوت و توانمندیهای بالفعل و بالقوه با افزایش بازدهی و کاهش ظرفیتهای خالی گردیده و نتیجتاً منجر به بالا رفتن بهره وری و سود دهی با افزایش اشتغال و تولید خواهد گردید .
لازم به ذکر است، در این مرکز کوشش می شود با ارائۀ مشورتها و راهنمائیهای کاربردی در زمینه های ، علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری
و… به اعضاء شرکتها و موسسات داخلی و خارجی و متقاضیان مرکز کسب و کار ایران با بهره گیری و استفاده از دانش اساتید دانشگاهی و تجربیات مشاورین و صاحبنظران خبرۀ همکار و مرتبط با مرکز کسب و کار ایران خدمتی انجام گیرد.

همچنین ببینید

ارزش بیت کوین در 10 سال آتی چقدر خواهد بود؟ آیا ارزش این ارز دیجیتالی پر طرفدار همچنان روند سعود خود را طی خواهد کرد؟

ارزش بیت کوین در 10 سال آتی چقدر خواهد بود؟ آیا ارزش این ارز دیجیتالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *