Untitled 1 Untitled 1
خدمات و زمینه های فعالیت
مرکز کسب و کار ایران

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

بازرگانی ، گردشگری، حمل و نقل

سرمایه گذاری،صنعت ، فناوری

مدیریت ، منابع انسانی ،
 کار آفرینی

علوم ،تحقیق و توسعه ، نوآوری

مقالات و پایگاههای علمی و کاربردی

صفحۀ اختصاصی اعضاء

پیشنهادات ویژۀ تجاری
و سرمایه گذاری
اخبار و رویداد ها
خانه / خبرهای تصویری / پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

گالری
image
پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی، حقوقی

Zoom

برای انجام هر گونه عملیات و مشارکت در فعالیتهای مختلف اقتصادی ، صنعتی ، بازرگانی و….. در هر کشور آگاهی از اطلاعات ، مقررات و قوانین پولی و بانکی آن منطقه و کشور به عنوان پایه و اساس تصمیم گیری تلقی می شود .
در این حوزه قوانین و مقررات پولی ، بانکی ، ارزی ، بیمه ، مالی،مالیاتی و حقوقی ، نظام جمهوری اسلامی ایران به اطلاع کاربران رسیده و در اختیار متقاضیان کسب و کار در ایران قرار داده می شود .علاوه بر معرفی لینکها یا اتصالات به پایگاههای معتبر و مرتبط ، آخرین قوانین و مقررات شورای پول و اعتبار ،بانک مرکزی وبانکها ، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی ، دستور العملها و مقررات سازمانها و ودستگاههای اجرائی اقتصادی و پولی و بانکی کشور در معرض کاربران و متقاضیان قرار داده می شود . معرفی بیمه مرکزی و شرکتهای بیمه ای معتبر و آگاهی از مقررات و امکانات بالاقوه و بالفعل برای آسودگی خاطر شرکتها و موسسات مایل به انجام کسب و کار از اقدامات مرکز کسب و کار ایران می باشد
فرصتها وامکانات سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی مستند به قوانین حقوقی و تضامین مورد نیاز و مصوب از سازمانهای ذیربط به اطلاع رسانده می شود.
آخرین اخبار از بازار پول و سرمایه ، برابریهای نرخ ارز ، قوانین بیمه ای و بازرگانی و…….به صورت روزانه از طریق عضویت در مرکز کسب و کار ایران قابل دسترسی خواهد بود .
قوانین مالیاتی هر کشور برای تصمیم گیری و مشارکت در فعالیتهای اقتصادی ، بازرگانی و….یکی از معیارهای اساسی می باشد. مشوقات و امنیت خاطر سرمایه گذاران و قیاس با سایر کشورها و مناطق اقتصادی و بازرگانی حائز اهمیت زیاد می باشد. لذا در مرکز کسب و کار ایران علاوه بر معرفی لینکها و پایگاههای مرتبط ، کوشش جهت استفاده از مشاورین و صاحبنظران خبرۀ مرتبط با مرکز کسب و کار ایران برای شرکتها و موسسات داخلی و خارجی فراهم خواهد بود.
اطلاع از قوانین و مقررات حقوق تجارت بین الملل و قوانین جمهوری اسلامی ایران ، برای متقاضیان مشارکت در فعالیتهای بازرگانی و اقتصادی و صنعتی و…… حائز اهمیت می باشد .در مرکز کسب و کار ایران مساعی بر این است تا با بهره گیری از دانش اساتید حقوق دان و تجربیات صاحبنظران حقوقی ، مشورت و راهنمایی لازم در خدمت متقاضیان قرار گیرد.
لازم به ذکر است، در این مرکز کوشش می شود با ارائۀ مشورتها و راهنمائیهای کاربردی در زمینه های ، پولی ، ارزی ، بانکی ، بیمه ، مالی ، مالیاتی و حقوقی و… به اعضاء شرکتها و موسسات داخلی و خارجی و متقاضیان مرکز کسب و کار ایران با بهره گیری و استفاده از دانش اساتید دانشگاهی و تجربیات مشاورین و صاحبنظران خبرۀ همکار و مرتبط با مرکز کسب و کار ایران خدمتی انجام گیرد.

همچنین ببینید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید

تمام واجباتی که باید درمورد سیستم عامل اندروید بدانید تصور دنیای بدون اندروید کار چندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *